Applicazioni custitutive di elastomeri termoplastici

Sè vo site shopping per un casu di smartphone, e vostre scelte di materiale sò generalmente silicone, policarbonate, plastica dura è poliuretane termoplasticu (TPU).Se vi dumandate ciò chì hè un TPU, l'avemu scunfittu (visualmente).

Cosa hè un termoplasticu?
Cum'è probabilmente sapete, u plasticu hè un materiale sinteticu (di solitu) fattu di polimeri sintetici.Un polimeru hè una sustanza composta di monomeri.Molécule monomeri formanu catene longu cù i so vicini, furmendu macromoleculi enormi.

A plasticità hè a pruprietà chì dà u plasticu u so nome.Plastica significa solu chì u materiale solidu pò esse deformatu permanentemente.I plastichi ponu esse rimpiazzati da u modellu, squeezing o applicà pressione.

I termoplastici piglianu u so nome da a so risposta à u calore.I termoplastici diventanu plastichi à certe temperature, vale à dì quandu sò furmati cum'è desiderate.Quandu si rinfriscà, a so nova forma diventa permanente finu à ch'elli sò riscaldati di novu.

A temperatura necessaria per fà un termoplasticu flexible hè assai più altu di ciò chì u vostru telefunu pò sustene.Per quessa, i prudutti termoplastichi appena si deformanu durante l'usu normale.

L'imprese 3D di Fused Deposition Modeling sò l'imprese 3D più cumuni nantu à u mercatu oghje è utilizanu termoplastiche.I filamenti di plastica sò alimentati da un extruder, è l'impresora stratifica u so pruduttu, chì si raffredda è si solidifica rapidamente.

E di u poliuretanu ?
U poliuretanu (PU) si riferisce à una classe di polimeri organici ligati da legami di poliuretanu."Organic" in questu cuntestu si riferisce à a chimica urganica centrata nantu à i composti di carbone.U carbone hè a basa di a vita cum'è a sapemu, da quì u nome.

Una di e cose chì facenu u poliuretanu speciale hè chì ùn hè micca un compostu specificu.I poliuretani ponu esse fatti da parechji monomeri diffirenti.Hè per quessa hè una classa di polimeri.


Tempu di post: Jul-01-2022