Pruprietà chjave di u poliuretanu termoplasticu

I TPU permettenu à l'industrii di prufittà principalmente di a seguente combinazione di proprietà:

Resistenza à l'abrasione / Scratch
L'elevata resistenza à l'abrasione è à i graffi assicuranu a durabilità è u valore esteticu
Quandu a resistenza à l'abrasione è à i graffi sò critichi per una applicazione cum'è e parti interni di l'automobile, l'applicazioni sportive è di divertimentu o parti tecniche, è ancu i cavi specialità, i TPU dà risultati eccellenti paragunate à altri materiali termoplastici.
I risultati comparativi di una tale prova, cum'è illustrata in a figura sopra, mostranu chjaramente a resistenza à l'abrasione superiore di TPU cumparatu cù altri materiali, cum'è PVC è gomma.

Resistenza UV
I TPU alifatici assicuranu a solidità di u culore à e vostre parti estetiche.Mostranu una stabilità superiore à a radiazione ultravioletta è cusì una stabilità superiore di u culore, mantenendu una bona proprietà meccanica.
U TPU alifaticu hà esattamente u prufilu di pruprietà ghjustu è a versatilità per fà u materiale di scelta per l'applicazioni elettroniche.Per i pezzi di culore chjaru è scuru, l'OEM ponu confià nantu à l'alta resistenza à i graffi è u rendiment UV di TPU.
» Verificate i Gradi di TPU Commerciali per i Cumpunenti Elettronici

TPU altamente traspirante assicura un cunfortu ottimale
Sia u vostru disignu hè in vestiti sportivi, calzature o prudutti di custruzzione è di custruzzione, TPU altamente traspirante sò dispunibili per assicurà un cunfortu ottimale.
A cuntrariu di u TPU tradiziunale chì tipicamente anu una trasmissione di vapore sottu à 1 500 g./m2/day, i gradi altamente traspiranti anu valori finu à 10 000 g./m2/day (+560%).U TPU tradiziunale pò esse mischjatu cù quelli traspiranti per sintonizà a respirabilità secondu e vostre esigenze di applicazione.

Cumminazione di alta trasparenza cù resistenza à l'abrasione
TPU cristallino sò dispunibili cù una durezza assai bona.Questa caratteristica permette l'usu di TPU in l'estrusione di film trasparenti è tubi è tubi, o in l'iniezione di parti tecniche, estetiche, induve a trasparenza à un spessore finu à 6 mm pò esse ottenuta.

Altri benefici di TPU
1. Alta elasticità in tutta a gamma di durezza
2. Eccellente bassa temperatura è forza d'impattu
3. Resilience à olii, grassi è numerosi solventi
4. Bona flessibilità nantu à una larga gamma di temperatura
5. Tempu robustu è resistenza à a radiazione d'alta energia
I poliuretani termoplastici sò elastici è trasfurmabili.L'additivi ponu migliurà a stabilità dimensionale è a resistenza à u calore, riducenu l'attrito, è aumentanu a ritardanza di fiamma, a resistenza di fungi è l'intemperie.
I TPU aromatichi sò resini forti, di u scopu generale chì resistenu à l'attaccu di i microbichi, resistanu bè à i chimichi.Un inconveniente esteticu, in ogni modu, hè a tendenza di l'aromatici degradate per via di radicali liberi indutti da l'esposizione à u calore o a luce ultravioletta.Questa degradazione porta à a decolorazione di u produttu è a perdita di proprietà fisiche.
L'additivi cum'è l'antiossidanti, l'assorbitori UV, i stabilizzatori di amine impedite sò usati per prutege i poliuretani da l'ossidazione indutta da a luce UV è dunque facenu i poliuretani termoplastici adattati per una larga gamma di applicazioni chì ponu esse bisognu di stabilità termica è / o di luce.
U TPU alifaticu, invece, hè intrinsecamente stabile à a luce è resiste à a decolorazione da l'esposizione UV.Sò ancu otticu chjaru, chì li rende laminati adattati per l'incapsulazione di vetru è vetru di sicurità.

Altri gradi di specialità includenu:
A.TPU rinfurzatu- Quandu si mischia cù filler / fibre di vetru o minerali, diventa un polimeru di l'ingegneria strutturale cù proprietà desiderate di resistenza à l'abrasione, alta resistenza à l'impattu, bona resistenza di carburante è caratteristiche di flussu elevatu.
B. Flame Retardancy- I gradi di TPU ignifughi sò largamente usati per furnisce a resistenza à a lacrime è a tenacità per a giacca di cable.

Soft Touch / High Comfort d'Usu per Applicazioni Ergonomiche
Sviluppi recenti anu permessu di pruduce TPU senza plastificanti in a durazza di 55 à 80 Shore A.
Queste soluzioni offrenu una finitura di superficia di alta qualità, un'eccellente aderenza à i plastichi di l'ingegneria cum'è l'ABS è u Nylon, è ancu una resistenza ineguagliata à i graffi è à l'abrasione.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022